Tråkigt!!

Usch känns som man aldrig kommer bli klar med det där körkortet.. Jag har haft 1 körlektion denna veckan o resten av veckan har det vart inställt pågrund av sjukdom. Så jag hoppas hon är frisk till nästa vecka annars byter jag fan körskola hehe.

Ångra lite att jag inte tog på huskvarnas körskola med, dom ha ju bilen saab en sån som vi har o den är betydligt lättare att köra en den bilen som min körskola har. I början hade jag problem att hitta dragläget på den få ju gasa upp skit mkt för att få upp dragläget. Känner ju sig helt mobbad hehhee. Men men nu är det som det är o jag få helt enkelt ta det.

Jag vill ha mitt körkort NU.. Ge mig det snälla hahahha. Tycker jag inte behöver så mkt mera nu. Men det är vad jag tycker men va tycker körskolan?? Ge mig tillbaks min första körskolelärare då så kommer jag klara detta på dom sista 4 körlektioner jag har kvar.

Vi får la ser hur det blir med den frågan.. Kan man begära att man vill ha han dom sista körlektionerna??

Nähe nu får jag väl ha tråkigt nån annanstanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0